Punkty Superion – program lojalnościowy

vernostni

Zarejestrowany klient za każdy zrealizowany zakup otrzymuje „Punkty lojalnościowe”. Punkty naliczane są po każdym złożonym i opłaconym zamówieniu. Za każde wydane 100 złotych klient otrzymuje 10 punktów. Każdy punkt to zniżka o wartości 0,5 zł. Przykładowo: przy zakupie o wartości 900 złotych otrzymają Państwo zniżkę w wysokości 45 złotych na kolejne zakupy. Punkty można otrzymać nie tylko za zakup, ale także za dodanie opinii na temat produktu (100 punktów). Warto zarejestrować się już przy pierwszym zakupie, wtedy punkty zaczynają się Państwu naliczać już od pierwszego zamówienia.

Rejestracja do programu lojalnościowego

Można się zarejestrować na dwa sposoby: klikając na przycisk zaloguj się (pierwszy sposób), a następnie wpisując, adres mailowy i hasło, lub tuż przez zakończeniem zamówienia zaznaczając pole Założyć konto (drugi sposób).

Pierwszy sposób rejestracji

Drugi sposób rejestracji

Moje punkty lojalnościowe

Informacja o liczbie otrzymanych „Punktów lojalnościowych” wyświetli się po zalogowaniu na konto. Patrz ilustracja.

Wykorzystanie punktów na zniżkę na zakupy

Jak wykorzystać zebrane punkty? W bardzo prosty sposób. W kasie klikając na przycisk skorzystać ze zniżki.

Jak otrzymać punkty za dodanie opinii

Każdy zarejestrowany klient może uzyskać punkty tylko za pierwszą opinię na temat każdego produktu.
Wybierz produkt, na temat którego chcesz dodać opinię.
Okno „Dodaj opinię“ znajduje się na dole pod produktem.
Aby opinia była użyteczna dla innych, prosimy podać swój wiek, na jaki problem zdrowotny był dobrany produkt oraz przyjmowane dawki produktu.
Prosimy opisać przebieg terapii i jej efekty. Następnie prosimy wybrać liczbę gwiazdek: im więcej gwiazdek tym lepsza ocena. Na koniec wystarczy kliknąć przycisk WYŚLIJ. Za dodaną opinię otrzymają Państwo 100 punktów.